Friday, February 9, 2018

Late Night Thoughts

Ok, jag erkänner att jag missade visst ett helt års uppdateringar på bloggen. Men har under året som gått fortsatt att träna, har dock inte alltid gått som jag vill. Går betydligt sämre än jag egentligen vill men samtidigt har jag i varje fall inte slutat träna. Just nu ligger fokus kanske mera på styrka än på löpningen som var det jag verkligen brann för under några år. Har successivt insett att jag måste lägga in mera styrka för att få löpningen att fungera så i år så kör jag mera styrka så kanske löpningen lossnar i sommar. I år är ju egentligen året då jag ska springa ett Maraton enligt mitt egna löfte. Men blir det inte ett maraton i tävlingsform så ska jag fan be någon skjutsa mig 4.2 mil bort och lämna mig där! =)

På sätt och vis känns det bra att få ner på "papper" det jag tänker kring träningen. Träning är fan svårt, eller egentligen är kosten det svåra, träning älskar jag men att få i sig rätt mat. Doh.

Nåja om det här blir första och sista inlägget under 2018 så må det då vara så, jag lever!

No comments: