Sunday, October 25, 2009

Tung vecka

Har agerat taxichaufför och arbetsnarkoman hela veckan, och även om veckan inte är slut så är då min kropp det. Är fruktansvärt imponerad av dem som hanterar flera jobb och har barn och är eventuellt även ensamstående. För det är slitigt helt klart!

Just nu är det godnatt som gäller, äntligen, för som jag behöver det!

Btw. Filmtips. Men det är nog bara för de som tycker om halvt B-film klassade splatter/zombie/alien filmer.

Evilution

Hela 4,8 på Imdb.com, det säger mycket men kan vara värt så mycket mera! =)

3 comments:

Anonymous said...

Jag lider med dig! Och mitt i flytten också... Inte det minsta avis! Nej, nästa gång jag ska flytta blir då jag hittat ett hus på Djupviken!! =) Inte innan dess..
Ha det bra och ta hand om er!! Och jobba inte ihjäl dig i helgen, be om hjälp!! =)

Anonymous said...

Måste säga att du är mkt dålig på att uppdatera=/ Hade hoppats på att få läsa om hur det går för er!!? Hoppas att du/ni mår bra! Ha det bäst! =)

talmqvist said...

Du dom där granarna har en förmåga att vara väldigt äkta när det gäller barret. F har inte förstört nån polla i år men däremot pyntat om den åtminstone hundra gånger och alltid avslutat med samma fras: Seeer du va fint jag har gjort!

Kul att du gillar mitt slit med sidan. Men nu har jag ju gjort åtminstone tre uppdateringar så kan jag vänta 30 av dig då?