Friday, October 9, 2009

Nattsudd

Och då menar jag inte suddgummin som man använder mitt i natten. Utan en liten grabb som är snorig och hostar. Surar lite grann gör han också, men är rätt så söt ivf med sin ostkrok som han lyckades sno från "fredagsmys skålen".

Antar det är vad man får vänta sig när man börjar skola in för dagis (läs förskola om du är en sån som anser att det ska heta det), är ju de tiderna, "snortider" osv som går på dagis osv. Första riktiga kylan och ingen har riktigt förstått att man måste klä sig ungefär.

" Nu skriver jag helt utan att titta, tänkte jag skulle se hur pass jag kunde göra det utan att behöva stanna ipp och titta. Det blev några rader, slasj ord om man så vill säga det istället. Kanske ändå skulla klara mig som blind. "

Lite utfyllnad sådär på Fredag kväll. Blundade och skrev, gick ju bra antar jag, några fel, men sånt jag kan leva med. Tog ca 30 sekunder att skriva dessutom. Intressant fakta ;D

2 comments:

Anonymous said...

Jo tyvärr är det väl så att det hör till!! Var bara glad så länge ni slipper magsjuka iaf!! =)

T.Norberg said...

Hej Anonym =)

Jo nog får man alltid var glad att man slipper det! För eller senare trillar man nog dit, men ingen vits att oroa sig i onödan =)