Saturday, October 10, 2009

Trevliga samtal

Okey, jag är inte den som räds vissa samtal, men det där gänget i Kiruna de tycker jag faktiskt inte alls om. De terroriserar hela Sverige i omgångar, misshandlar oss verbalt över telefonen.

Måste erkänna att jag inte var förvånad av att de ringde mig, dagarna innan hörde jag rykten att de var på krigsstigen igen. Som myror efter socker jagar de oss oskyldiga hänsynslöst och utan pardon. De har inte mycket att säga, ger bara ett alternativ.

De har gått så långt att de inte ens finns listade på Hitta.se, men jag skriver ut deras telefon nummer här. Till dig oskyldiga medborgare.

-Hej. Jag ringer från Radiotjänsten, betalar du tv innehav?

0980-75166

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Jo, jag håller helt och fullt med dig! Otrevliga svin är vad de är... Deras nummer finns inlagt i min mobil sedan drygt 2 år!! =)

Men tyvärr så ringer de ju på hemtelefonen ibland och där har jag ingen "skvaller-käring"... Men jag har lyckats lura dem med mina lögner än så länge!! ;-) Ha en fortsatt trevlig helg! =)

Tommy said...

Funkar ju alltid att berätta sanningen...

Jag har ingen tv.