Friday, October 9, 2009

Kaffe kväll

-Det skulle alltså ta mig 27 år och en 16 månaders baby innan jag började dricka kaffe.

Så löd det ikväll då vi helt plötsligt behövde koka en kanna kaffe till min sambo som helt enkelt kommit till den punkten då inte Pepsi Max längre fungerade.

Och som jag firade hela situationen, visst hon spädde ut med mjölk, men vad tusan det gör Alma också så jag dömmer ingen alls =) Pigg blev hon också, som jag erbjudit kaffe i mina dagar, men inte har hon nappat.

Jag nämnde att snart kommer hon att vara fast i kaffe träsket. Finns värre sumpmarker att vara fast i, jag lovar!

-Du tycker garanterat det här är som en våt dröm, eller hur?!
Är kommentaren jag får när jag äntligen fått henne att be om kaffe hemma.

Skrattar gott för mig själv och firar i att tröttheten äntligen vinner över viljan =)

No comments: