Thursday, November 22, 2007

Karls Källa

Det är inte bättre än att Karls Källa äntligen stänger igen sina portar. På grund av dålig ledning har så en av Piteås, enligt mig skabbigaste pubar gått i graven. Ni får anse exakt vad ni själva vill om gemytlighet och att enda stället man kunde ta en öl på försvinner.

Jag påstår att nu ges chansen att starta på ny kula och jag tror Piteå kommer i slutändan gynnas av detta.

Förhoppningsvis kan man själv så småningom delta i denna upplevelsebaserade verksamhet på något sätt, huruvida detta blir aktuellt är att se i framtiden.

Om någon av läsarna har gått om pengar och vill ta över, kontakta mig så är jag med på ett hörn!

2 comments:

the80sme said...

YAY!! Äntligen går råtthålet i graven. Som det var på tiden.

Tommy said...

Var ska vi nu hänga? Jag tycker vi ska ge rytet ett uppsving, är du på?