Saturday, April 17, 2010

Twitter

Ok. Ett steg djupare in i detta interaktiva samhälle där man tydligen måste vara med för att ha något värde i samhället. LOL! Kunde inte vara mera nöjd, för nu kanske jag faktiskt ids uppdatera bloggen. För den blir verkligen lidande av att jag inte ens orkar lägga upp ngt. Är ju av den modellen att om man inte lägger upp en bild till texten så ska man inte blogga om det. Men i och med det blir det fan inte heller några uppdateringar någonsin!

Så nu kör vi Twitter Mothaaaaa Fucccckaa!

Skit i bilder, satsar på text framöver!

Får väl se hur intressant det blir ;D

1 comment:

Tommy said...

Jag har varit bakåtsträvig, det är jag den första att erkänna.
Och du har varit den första att håna mig när jag väl följt utvecklingen. Nu skulle jag borda vara den större och därför vara tyst.. men.

"Twitter, vad är det för svammel, är ju så lite text, verkar ju helt värdelöst osv"

Bojah! Muthafucka!

Men jag ska följa dig såklart :)