Wednesday, April 21, 2010

Händelserik dag

Denna dag har varit minst sagt händelserik. På väldigt enkla sätt må så vara, men likväl händelserik.

Börjar dagen med kanske för andra helt kända fakta men som för mig kom som en överraskning. Efter att Åhlens stängde förra året, tänkte man att jaja, de låg ju faktiskt lite avsides, så kanske inte är så konstigt?

Stod i dag och pratade med Daniel på Carlings då jag i ett tappert försök skulle använda ett presentkort innan det går ut. (Hittade inget)

Varpå han säger "Du ska ändå vara nöjd att du jobbar inom handels, hörde du att JC konkat?". Smack in my face.

Och inte nog med det, tydligen snackas det även om att Kappahl ska stänga ner. Wedins skor blev uppköpt av EuroSko för dryga året sedan, och nu försvinner även de.

Så där hör man, kände mig verkligen som en byfåne som inte hör något alls längre, fastän jag bor 10 m från stan.

Jo och förresten, Bio3an har nya lokaler... Gud jag har verkligen ingen koll längre!

No comments: