Friday, September 25, 2009

Då var det helg igen

Tiden har en tendens att bara flyta på numera, mellan allt jobb och flyttstök etc så hinner man inte så mycket annat. Visst man kan ju analysera min delaktighet i flyttstöket än så länge, men känns som att jag kommer att ta igen det inom kort.

Tv serierna i USA har börjat att köra igång igen, vilket är klockrent såhär på hösten då det inte finns så jätte mycket annat att göra. Klassiker som "How I met your mother" och "Two and a half man" har startat upp. Dexter har bjudit till på en sneek preview, så snart kommer väl Lost igen. Prison Break är ju klart, bra men lite trist givetvis. Battlestar Galactica kom, gick och segrade. Blir nog aldrig lika bra igen på Sci-fi fronten någonsin igen.

Nu regnar det och jag är trött i sinne efter arbetsveckan, kan hända att man slumrar till lite fortare än vanligt idag.

Läste nyss att bilprovningen krockat en Ferrari F40 - total kostnad för reparationer cirka 500 000 kr. Garvade högt!

En tröst till dig Alma - det finns alltså dem som har betydligt dyrare reparationer framöver!



Sist men inte minst vill jag tacka min söt för en supergod middag! Den var superdupergod!

No comments: