Wednesday, August 5, 2009

Ny design

Det är ju inte första gången som bloggen bytt utseende. Ibland har det varit till det bättre, men många gånger har det barkat i ett patetiskt försök att verka häftig. Inte för att jag säger att jag inte är häftig. Det är ju självklart. Hallå?

Nu har jag i varje fall förändrat bloggen en gång till. Och denna gång har det blivit ett helt nytt "template" som jag givetvis har förändrat i sinne, då det oftast inte finns ett helt klockrent template för en enstaka individ. Bloggen är väl kanske i det stora hela klar, men det kommer nog fortfarande att förändras lite då och då.

För de enstaka som faktiskt läser detta,
så hälsar jag er välkomna till
Mr Barracuda!


3 comments:

the80sme said...

Riktigt nice söt ♥
Ser fram emot fler uppdateringar på din nya fräscha blogg :)
Pussar!

Tommy said...

Är det nån som är häftig är det väl ändå jag :P
Men jag ser fram emot uppdateringar, ska vi säga att för var tionde uppdatering du gör så lovar jag skriva en? Deal? :D

T.Norberg said...

Det är en deal. Och försök inte slingra dig från den heller! ;)