Monday, May 25, 2009

Klippan

Alla har den eller har haft den. Trots dess brister är den en tidlös klassiker. Men som med så mycket annat i vår tid kanske det behövs lite uppdateringar inte bara gällande dess tyger som numera finns i allt från rutigt till blommigt.

Satt en kväll och önskade i min själv att min egen soffa hade en divan, sådär lyxigt som bara de dyraste av alla dyra soffor ser ut att ha. Men varför inte min egen soffa?

Har nu modifierat min Klippan enligt följande:
Sänkta armstöd samt utbyggd divan.

Nedan presenteras:

Klippan
2-sits soffa med divan

Pris 2 995,00kr

Upphovsrätten till bilden och idéen vid eventuell reproduktion tillfaller mig.

2 comments:

Theres said...

Mycket bra jobbat! IKEA kommer nog att kontakta dig inom snar framtid, känner jag på mig.

the80sme said...

Väldigt kreativt :)
Puss!