Saturday, January 31, 2009

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av
The 80´s Me!

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade

MINA SANNINGAR

1. Jag har en förkärlek för Zombie filmer, spel och allt annat svammel som har med dem att göra.

2. Jag röstade för Euro som svensk valuta i valet för längesedan, varför kan man undra, men det blev visst så.

3. Jag är avundsjuk (+ stolt) på min sambo för hon är världens duktigaste i Photoshop!

4. Om jag måste välja mellan Tv och en dator så tar jag datorn alla gånger.

5. Ja, jag har faktiskt glasögon även om jag sällan använder dem.

6. Om jag måste äta en sorts pizza under resten av mitt liv, varje dag, så skulle jag ta en "tomat, ost, skinka, ananas pizza" (kärt barn har många namn i olika städer).

7. Om jag kunde så skulle jag ge min högra hand för att slippa diska för hand i resten av mitt liv. Eller nja, egentligen skulle ju en "borttappad" högerhand resultera i precis det faktumet. Men låt säga att jag skulle lätt betala 200 kr --> per månad för att slippa.

Personer jag utmanar:

1. T.Almqvist

Böjer aningen på reglerna angående mängden som skall utmanas då jag inte egentligen har så många kontakter att utmana. Fyller på fler ifall jag kommer på något senare.

1 comment:

Tommy said...

Skulle önska att jag orkade svara.. tveksamt dock men ska överväga att göra det. Får inte bli för tätt med updateringar bara..